The Thinker Belle (Tester)

As Thoughts Grow In Time

50 bloggers diperlukan

Actually, tadi time aku tengah sibuk mencari layout cun untuk blog baru nih
Tersinggah la kejap dekat satu blogroll nihh 100penulis.com 
Ada lah satu artikel ni memang menarik sangat.

Memandangkan blog ni baru secara rasminya wujud pada..hari ini
So, confirm lah follower pun baru seciput je.(sebenarnya satu je pun)

Jadi, melalui 100penulis.com ni
Membantu blogger seperti saya mendapat pengunjung yang ramai lah.
Tujuan aku join nih..
sebab aku memang lah sangat berharap yang blog ni akan berkembang dengan meriahnya
selain tambah-tambah member baru

aku pun rajin blog walking ni bila ada masa lapang
so harap-harap ada lah yang nak menjenguk di teratak buruk saya ni..haha

Kalau korang interested click link kat atas tadi yer!


2 Comments

Mr. Asada said…
wollah.. selamat berblogging..

hee.. salam kenal jugak ;)
salam 100 penulis!

singgah sini! salam kenal... ;DD

Contact Form (Do not remove it)

back to top